Знак. Польша. Определение.

Ордена, медали, жетоны, пряги, наградные знаки и значки.

Модераторы: Amigo_BY, palexa, remus, КОТТ

Сообщение
Автор
pyzh1968
Сообщения: 4234
Зарегистрирован: 24 авг 2013, 19:12

Re: Знак. Польша. Определение.

#21 Сообщение pyzh1968 »

Вам зааплодировал бы сам Станиславский...
Я имел ввиду то, что во всех государствах данные вопросы были организованы примерно одинаково. А как это называлось и переводится на русский - пусть лингвисты разбираются.
А, как человек сведущий, разъяснили бы сразу людям не знающим польского языка что к чему. И не было бы нужды включать эмоции.
С уважением.
Orkan
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 15:15

Re: Знак. Польша. Определение.

#22 Сообщение Orkan »

Це значок контролера (Spółdzielnia Właścicieli Autobusów Wilno) Вільнюського кооперативу власників автобусів. У вересні 1929 року було створено Вільнюський кооператив власників міських автобусів, який згідно з укладеною угодою обслуговував декілька постійних маршрутів. Головою кооперативу став інженер Ян Лучковський, відомий у місті як директор 1-го Північного ярмарку. Власників багатомісних транспортних засобів, які об’єдналися, було 77, загалом їм належало 110 автобусів. Анонсовано «європейський» рівень сполучення, пересадочні квитки та нові лінії, на додаток до трьох існуючих. Ця величина важлива, враховуючи, що щоденно автобусами користуються 30 тис. людей. Однак рухомий склад цієї нової компанії був у зовсім іншому стані. Були численні повідомлення про збої, що свідчить про те, що це було досить погано.
Я куплю польское милитаря!
Приветы из Польши.
pashaz
Сообщения: 2080
Зарегистрирован: 31 май 2017, 20:10

Re: Знак. Польша. Определение.

#23 Сообщение pashaz »

Orkan писал(а): 21 май 2024, 22:57 Це значок контролера (Spółdzielnia Właścicieli Autobusów Wilno) Вільнюського кооперативу власників автобусів. У вересні 1929 року було створено Вільнюський кооператив власників міських автобусів, який згідно з укладеною угодою обслуговував декілька постійних маршрутів. Головою кооперативу став інженер Ян Лучковський, відомий у місті як директор 1-го Північного ярмарку. Власників багатомісних транспортних засобів, які об’єдналися, було 77, загалом їм належало 110 автобусів. Анонсовано «європейський» рівень сполучення, пересадочні квитки та нові лінії, на додаток до трьох існуючих. Ця величина важлива, враховуючи, що щоденно автобусами користуються 30 тис. людей. Однак рухомий склад цієї нової компанії був у зовсім іншому стані. Були численні повідомлення про збої, що свідчить про те, що це було досить погано.
Спасибо Вам за помощь. Извините, только сейчас увидел ответ.
Ответить

Вернуться в «Фалерыстыка. / Фалеристика.»